woensdag 31 december 2014

Dag 2014, hallo 2015!

Het zit er weer bijna op. Een heel jaar, voorbij gevlogen of het niks was. Vanavond klinken we met onze vrienden zoals we al zo vele jaren doen. En ieder jaar verzuchten we; "Het lijkt als de dag van gisteren".
Onze kinderen hebben er ook 'last' van en zelfs mijn vader die de dagen steeds meer ziet verglijden. Een verschijnsel dat niet gebonden is aan enige leeftijd blijkbaar.

2014 gaat bij ons de boeken in als vreemd jaar, één met onverwachte wendingen waarbij negatieve en positieve gevoelens om een plaatsje aan kop strijden.
Beiden waren van invloed op mijn aanvoer van recepten alhier, je hebt het vast en zeker gemerkt. Nu helpen die grauwe, grijze dagen ook niet mee om  een enigszins acceptabel fotootje te schieten aangezien ik ondanks mijn heilige voornemen nu eens iets op lichtgebied te ondernemen wederom jammerlijk gefaald heb. Maar ach,er zijn ergere dingen op de wereld om je druk over te maken en jullie kunnen wel even vooruit met die ruim 400 recepten toch? Neem tenminste aan dat die nog niet allemaal gefabriceerd zijn.
Afijn in 2015 wordt niet alles anders maar hopelijk wel een beetje meer in balans want ik ben weer ernstig toe aan een blogje hier en daar.

Zoals jullie weten ben ik gek op kookboeken. En nu heb ik de ongelofelijke mazzel dat ik sinds een aantal maanden werk bij de leukste kookboekenwinkel van het zuiden ! Kom vooral eens langs als je in de buurt bent zou ik zeggen. Wat een stuitermoment toen dat definitief was. En nog steeds is het een groot feest.

Verder ben ik gewoon dankbaar dat ondanks de zorgen her en der onze kinderen en hun partners lekker in hun vel zitten, mijn vader er nog steeds is, we weer heerlijke weken beleefden in la douce France, prachtige voorstellingen in de schouwburg en concertzaal zagen, genoten van het samenzijn met familie en vrienden, natuurlijk verrukkelijke maaltijden verorberden en er toch nog heel wat te lachen viel.

En jullie mag ik niet vergeten. Hoe fijn is het om te zien dat ondanks het lagere aantal posts jullie gewoon mijn blog blijven bezoeken, dat er weer nieuwe volgers te begroeten zijn, de bezoekersaantallen stegen en de reacties over het algemeen zo heerlijk positief zijn. Dank daarvoor!

Ik wens jullie dan ook een fantastisch 2015 toe, vol geluk, gezondheid en met natuurlijk volop kookplezier!


2 opmerkingen:

Nell zei

Ik wens jou ook alles wat een mens gelukkiger maakt, Els. Dat vooral die kleine zorgen meer naar de achtergrond gaan en je kookwinkelactiviteiten de boventoon moge voeren. xxx

Eetlust zei

Dank je Nell, gelukkig ben ik een positief ingesteld mens dus ik heb er alle vertrouwen in!